>.


Aku ini seorang pemuda. Seorang muslim. Ahli sunnah wa jamaah. Seorang anak kepada ibubapa dan murid kepada guru. Aku akan gegarkan dunia ini. Kalau dulu ada Tariq bin Ziyad dan khalifah Umar Abdul Aziz,ada Muhammad Thani(Al-Fateh) ,ada kerajaan Melaka sebagai wakil dan harapan ummat.Kini aku adalah antara singa Allah yang bakal mengaum di medan jihad ini. Engkau tunggu, aku datang saudaraku!

Aku ...

Jumaat, 21 Mac 2014

Fantasi Si Musafir


Tenang,
Damai,
Bahagia,

Indah si wajah yang berseri-seri,
mendamaikan hati yang keresahan,
Pabila hati berbisik,
Tuhan memenuhi hatinya,
Pabila rindu mendatang,
Rasulullah muncul di hatinya,

Namun,
Dia hanya khayalan,
Fantasi yang di mana akan menghilang,

Senyumanmu....
Wajahmu....
Tawamu....
adalah khayalan....
Akan seorang musafir.....
Yang sedang kerinduan....





~M.T.S~
05032014


Tiada ulasan: